LexieCat Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 Hej! jag känner mig jätte dum som inte kan sånt här, hade en pojvän innan som hjälpte mig men nu så får jag klara mig själv.. Som sagt de felet som uppstår kommer bara när jag ska in på min högst Lvlade gubbe, Har hört att de kan vara något om något minne.. :/ Jag kan logga in och allt går bra enda tills jag klickar på min gubbe, då laddar den ett tag och sen crashar spelet. Tacksam för svar! Desperat vill spela ^^ haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 (redigerat) https://eu.battle.net/support/en/article/error-132 The 132 error message you are experiencing can be caused by many things. If you haven't yet, please try the following steps first. Error 132 while using DirectX 11 on NVIDIA® Optimus™ Systems There is a particular Error 132 that is occurring only on laptops that are using NVIDIA® Optimus™ techology while the World of Warcraft client is set to run on DirectX 11. We are currently working with NVIDIA in order to get this issue resolved. In the meantime, you can work around the issue by reverting your World of Warcraft client to DirectX 9. Start the World of Warcraft Launcher Click on Options located in the top left hand corner Select Game Preferences Select DX9 from the Graphics API drop down menu Click OK Redigerat 18 Januari 2013 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LexieCat Skrivet 18 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2013 https://eu.battle.net/support/en/article/error-132Det fungerar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg