Hoppa till innehåll

Nya Medlemmar?


wubo
 Dela

Rekommendera inlägg

Varje dag registreras det ett X antal nya medlemmar här, så har det alltid varit, eftersom vi nu är 46447 st. Men knappt en 1/100 skriver något i forumet, eller ens är inloggade någon gång. Så är det vanliga människor som reggar en massa onödiga konton eller är det bot som admin har satt in bara för att sidan ska se mer aktiv ut? Bara undrar :cool: :medieval: :bah: :evil: :wub:

 

(varför får jag inte ha så många smilies?)

Redigerat av 747
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men varför då regga sig, vanliga människor reggar sig inte så fort de anländer till en ny sida. Lite onödig fakta så är det 30555 medlemmar som har skrivit 0 inlägg, och sen massa som har skrivit 1 inlägg. :wub: :lol: :) :P :o

 

 

förövrigt verkar dte som max antal smiles är 5/inlägg

Redigerat av 747
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaos. Det kanske är nån förbrytare som håller på att göra tokmånga konton för att det ser fräckt ut. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

Och max antalet smilysar är 5 tråkigt man vill ju han en smily efter varje ord

Redigerat av Gudas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Antagligen för att själva lägga upp fusk, eller kommentera andra fusk

 

åfan så kan det vara, vem nu pallar att regga för att copy-paste från någon annan fusksida. :blush: :ng: :iluvff: :sorcerer: :thanks: . Men å andra sidan är det väl knappast 30555 st?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får det till 30573 användare som aldrig har skrivit ett inlägg. Med tanke på att forumet har funnits i exakt 3400 [inlägg 2 i forumet] dagar nu så innebär det att ca 9 medlemmar registrerar sig per dag utan att någonsin skriva något. Jag kan hålla med dig om att det känns som en rätt hög siffra eftersom det ändå är ett snitt, men jag ställer mig ändå tveksam till att mycket är botar som har reggat sig. Jag har också svårt att tänka mig att admin skulle bry sig så mycket om sidan att han faktiskt skulle göra en bot.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så det var alltså första tråden då? Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser hur admin beter sig på sida 3 -_- . Men också anledingen till att detta forum har dött.

 

Förövrigt: <_ < <_< = : glare: :glare:

Det var 10 år sen och admin var bara 16. Lite väl hårt att bedöma senaste 2 åren efter ett inlägg som admin skrev för 10 år sen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm, visst men sen var det ju ett antal moderatorer som fortsatte i detta sätt. har själv fått 1 eller 2 varningar för att jag skrev onödiga inlägg i spamforumet, 2 varningar för att jag som nybörjare bumpade gamla trådar. Totalt har jag fått 6 varningar men endast 1 tillsägelse, och den fick jag efter 2:a varningen.

Redigerat av 747
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog minna siffror från det här:

 

Forumstatistik

Våra medlemmar har gjort totalt 1624568 inlägg

Vi har 46453 registrerade medlemmar

Senaste medlemmen är Nickodemus

Flest användare online var 539 st den 25/06-2007 14:14:39

 

Men du har rätt, bannade medlemmar räknas inte in i den statistiken :o . Vilket betyder att admin har bannat 57918 medlemmar på de cirka 3400 dagar som forumet funnits, vilket blir otroliga 17 medlemmar per dag.

 

Admin loves his banhammer :wub: :wub: :wub: :wub:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...