SarahDessi Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Oki, vet int riktigt vart jag ska vända mig, eftersom de flesta forum online har användare som kan vara ritigt elaka :( Iallafall, jag har (Idag) stött på ännu en person på psn som kallar mig saker och är grymt otrevlig och hotfull, har fått höra att jag e en hora och liknande (engelsk talande kille/tjej) helt utan anledning. Vi spelade cod och de va då de började. Så jag rapporterade honom/henne för sexuella trakaserier typ, eftersom de var sånt med oxxå. Min fråga är, kommer jag typ få veta om han blir rapporterad eller så? Eller skiter dom i de? Vill lixxom att andra tjejer online ska slippa honom eftersom han var fan en av de värre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 (redigerat) Ingenting kommer att hända och personen kommer att fortsätta att trakasera folk. Sedan kommer personen att joina Imba och förstöra våra liv. Redigerat 10 Februari 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Blocka honom, det är nog bland det bästa samt att du kan garantera att du inte kommer stöta på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Testa denna länk: https://secure.eu.playstation.com/ps3/suppo...rief-reporting/ Om du rapporterar på PS3, så är det väldigt sällan att Sony ens läser ditt klagomål. Men länken som jag länkade verkar vara pålitlig. Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 10 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Synd att Sony int lyssnR PÅ SIN kunder.... Aja, tack ni som svarade, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.