Dave37 Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 Av någon problem så blockeras Java för mig som en "säkerhetsrisk", så jag kan inte använda java någonstans, vilket är rätt irriterande. Och så fort jag kommer in på en sida som behöver java så blir firefox jättesegt och i princip låser sig. Jag har också haft ett problem med en jar fil på datorn. Men samtidigt har jag inga problem med t.ex. minecraft. Vad är det som pågår egentligen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 Om installera Java plugin i webbläsaren. Se med till att inte antiviruset ligger i vägen med ett hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2013 (redigerat) Tack så mycket det var vad jag gjorde för ett tag sen och det funkade. Redigerat 15 Mars 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.