jakob12 Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 (redigerat) tja jag har tänkt att bygga en dator jag är inte ute efter högsta grafik men önskar mig att man ska kunna spela in för att sätta ut på youtube med relativt bra grafik. jag har kommit till en dator för cirka 7200 kronor jag vet inte hur mycket det är i kronor för jag använder euro i finland. men jag har kommit till en dator intel core i5-3570k 3.4 ghz gigabyte geforce gtx 650 oc 2gb team xtreem vulcan 2x4 gb ram seagate barracuda 1tb cm elite 430 Asus P8Z77-V LX2 Intel Z77 4xDDR3 Socket 1155 ATX corsair cx500 500w nzxt blåa led lampor antec true quiet 120 mm fläkt led kanske var onödigt att skriva. men chassit valde jag för det var den billigaste på cdon med glas och jag älskar chassin med glas. ram minnet ska leta efter billigare men fortfarande lika bra proccesorn e röstad av pc för alla som extremt prisvärd. men jag kan också skriva in tillbehören jag tänkt köpa. logitech g35 mionix naos 3500 steelseries apex med led corepad cloth xxxl kom med förslag att förbättra men gärna inte så mycket höjning nu vet jag attt de har esd-armband på cdon jag hittade felet efteråt med grafikkortet Redigerat 24 Februari 2013 av jakob12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2013 Nä ärligt talat ser det enligt mig rätt bra ut. 7200 kr för det där är ett riktigt bra pris. Just nu är 7200 kr = 850.3€. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 Nä ärligt talat ser det enligt mig rätt bra ut. 7200 kr för det där är ett riktigt bra pris. Just nu är 7200 kr = 850.3€.Hur kan du säga det när du inte ens vet vilket grafikkort det är? :P "gigabyte geforce gtx oc 2gb" säger inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jakob12 Skrivet 22 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 Nä ärligt talat ser det enligt mig rätt bra ut. 7200 kr för det där är ett riktigt bra pris. Just nu är 7200 kr = 850.3€.tack jag har läst mycket om vad man ska välja för proccesor och grafikkortet har jag sett på videos. och i videosen så har de sämre proccesor och mindre ram och kör i högsta grafik i bf3 tack jag har läst mycket om vad man ska välja för proccesor och grafikkortet har jag sett på videos. och i videosen så har de sämre proccesor och mindre ram och kör i högsta grafik i bf3det jag har kommit till kostar 720 euro jag är inte så bra på valuta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 Hur kan du säga det när du inte ens vet vilket grafikkort det är? :P "gigabyte geforce gtx oc 2gb" säger inte så mycket.Ja men sannolikheten att det är 560 ti (eller liknande) är inte så där jättestor när det är ett 2 GB's kort. Givetvis är det ett kort ur 600 serien. Och oavsett vilket det är så är det en riktigt bra dator för det priset. GTX 560ti är fortfarande inget dåligt kort. Jag har 1 GB GTX 560ti och jag har än så långe inte haft några problem med att maxa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 Ja men sannolikheten att det är 560 ti (eller liknande) är inte så där jättestor när det är ett 2 GB's kort. Givetvis är det ett kort ur 600 serien. Och oavsett vilket det är så är det en riktigt bra dator för det priset. GTX 560ti är fortfarande inget dåligt kort. Jag har 1 GB GTX 560ti och jag har än så långe inte haft några problem med att maxa spel.Det ligger sanning i det du säger. Jag skyller på min nyvakenhet att jag ej tänkte i de banor du tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jakob12 Skrivet 22 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 jag brukar hålla mig vid 600-serien och med minst 2gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2013 Frågan kvarstår, vilken modell är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.