Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 det e kul att spela fotboll, spela fotbollsspel, att se på Fotbolls VM, men allt annat om fotboll på TV e jätte tråkigt, säskilt om en vilsen italienare (eller var han en kommer ifrån) på vift i london... boring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Filmer som visas i skolan äroftast TRÅKIGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 vi såg Ghost Hunter på engelskan förut!! den va bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jaha den har jag sett en bit ut av... Men jag tyckte den var tråkig! Men på svenskan ska vi få se Forrest Gump tror jag för vi har sett La Bamba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 forest gump e bra tom hanks gör en bra roll... men vi ska ju snacka goal i den här tråden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag har aldrig sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 se det inte heller.. det e ett program om fotboll... jätte tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Skitbra!!! Såg 10:an idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 vi såg Ghost Hunter på engelskan förut!! den va bra! hihi har också sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 oo såg sista avsnittet idag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Såg den på Högstadiet ... Jag kan icke rekomendera andra att se skiten :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 när jag gick i 5:an så fick jag hoppa upp till 6:ornas engelska och då fick vi se hela säsongen av Goal :P såklart sen när jag gick i 6:an så fick vi se goal. Så jag har typ sett säsongen hela dubbelt, haha inte lite tråkigt... visst hette typ huvud personen Manny eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.