↗ till inläggetAnvänd jQuery.
Det jag ska göra. Är dock inte så bra på det. Skäms lite när jag laddar upp det jag gör. Har liksom googlat allt.
↗ till inläggetAnvänd jQuery.
Det jag ska göra. Är dock inte så bra på det. Skäms lite när jag laddar upp det jag gör. Har liksom googlat allt.
Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.
↗ till inläggetFunderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.
Jag tycker det låter okej, Men det beror ju helt på hur du tänkt att ha det. hur designen osv..
Har genomfört underhåll av databasen, så nu borde det vara löst.
Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png
↗ till inläggetmärkte att det hände något.Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar
↗ till inläggetInte för mig, jag använder inte BBKod-Läge. Ord brBland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar
yts fortfarande när raden slutar såhär. Nu gjorde jag det alltså själv för att illustrera hur det ser ut i editorn.
Vad kör du för webbläsare?
Chromium.
Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?
Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)
↗ till inläggetUnderligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?
Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)
Ja. vad trevligt hoppas det händer mycket? Skulle du inte bädda in fuska.se temat.
Vad jag har väntat länge på är en BB-kod som kan ta bara ljudet från en youtubevideo. Den ljud-BBkoden som finns kommer inte så mycket till användning eftersom det är så svårt att få tag i en specifik ljudfil ensam på en sida, även om jag hittat en hel del bra användningsområden för den i gruppforum.
Admin vad i.. har du gjort med tiden på forumet? Det står att jag skriver inlägg klockan 09 på morgonen när jag skriver de klockan 3 på natten!
21:59:13 igår då var jag utan internetanslutning och firade midsommar med min släkt.
Hur kan jag då skriva på forumet?
Det är så överallt med tiden på fuska.
Kolla din profil, låter som du har någon annan tidzon inställd.
Eller så är det konto hackat! :O
↗ till inläggetEller så är det konto hackat!
Jo man undrar ju eftersom jag inte ändrat tiden D:
Finns det några planer att fixa så att grupper fungerar som förut?
↗ till inläggetFinns det några planer att fixa så att grupper fungerar som förut?
Ja det skulle ju fixas under maj-jun.
↗ till inläggetHar redan svarat på det visserligen, men lika bra att uppdatera då tidsplanerna har ändrats.
Frågesporter, FuskaMynt och Gruppforum är planerade att lanseras senast under Augusti. Inskickningssystemet för omdömen etc skall byggas klart under maj/juni. En uppdatering av forumet är att vänta, troligtvis i juni/juli. Mindre projekt kommer under tiden att genomföras i mån av tid.
Anledningen till att tidsplanerna flyttats fram ordentligt har med skola att göra framförallt och kommande tentor. Sedan under juni/juli är det oklart hur mycket tid det blir för utveckling av Fuska. Men chansen är god att det blir en hel del tid, så saker och ting kan lanseras snabbare än ovanstående tidpunkter.
Fortfarande denna tidsplan som gäller, status är dock att frågesporter kan dyka upp tidigare.