Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Admin. Ibland går det sinnessjukt långsamt att ladda forumet. Och resten av hemsidan. Jag kan öppna andra flikar och den laddar tex, min hemsida imageviewer direkt. Men fuska kan det ta 1 minut att ladda forumet ibland. Det är olika varje gång hur snabbt det går att ladda. Men Jag undrar vad som hänt när det går så segt med bara fuska inte de andra hemsidorna. Admin hoppas du finner bra svar. Och att ingen nämnt det innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är själv inne flera gånger per dag och har dessvärre inte upptäckt detta sedan jag gjorde lite förändringar den 19:e april.

 

Någon mer som märker av att sidan är seg? Har du testat att tömma temporära internetfiler/cookies etc? Det kan ju spöka till det ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ibland är den lite seg, men det är inget jag bryr mig om egentligen, för den brukar komma upp när jag försöker ansluta en gång till.

Ett förslag till Notifieringar är att man klickar på själva meddelandet för att komma till det som meddelas.
Just nu är det "(Namn) har (vad denne har gjort) ett inlägg du skrev i (tråd)", där () är en länk.
Så det är tre olika länkar i meddelandet, där man måste trycka på rätt länk för att komma dit man vill.
Jag föreslår att någon gillar ett inlägg, får man meddelande om det. När man klickar på meddelandet kommer man till ens inlägg som gillades. Om någon citerar kommer man till det inlägget som personen skrev, och inte till ens egna inlägg.

Jag hoppas du förstår hur jag menar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är själv inne flera gånger per dag och har dessvärre inte upptäckt detta sedan jag gjorde lite förändringar den 19:e april.

 

Någon mer som märker av att sidan är seg? Har du testat att tömma temporära internetfiler/cookies etc? Det kan ju spöka till det ibland.

Bytte från Chrome till IE sidan laddar mycket snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visa nytt innehåll och mest gillade innehåll vet jag kan vara lite seg. Har dock inte riktigt kunnat se vad som är fel. Men en bidragande orsak är troligtvis databasen. Skall undersöka det vidare så snart jag får lite tid över.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur går man upp i rank :) ? ( Loggade in på mitt gamla konto från 2007 som ni tydligen inte tagit bort än)

 

Ska försöka bli lite mer aktiv här inne ! Gilalr hur sidan ser ut och hur fint alla olika forum trådar ligger :) !

 

Bra jobbat!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...