Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet inte vad du menar med att uppdatera sidan? Forumet kommer att uppdateras mer regelbundet än innan. Dock skall detta inte påverka resten av sidan speciellt mycket och designmässigt är tanken att den designen som finns på huvudsidan är den som gäller framöver.

Jag menade forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade forumet.

 Han svarar ju på det. Jag gillar denna designen! jag hoppas inte på att forumet ändras eftersom det redan är enkelt att hitta trådar. Det var det som fick mig att bli aktiv här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmhm för att vara lite petig igen :) så står det till exempel:  Postad 01 May 2013 över VOLFI´s inlägg (över alla dessutom). Så månaderna borde kanske möjligtvis översättas inom snarast möjliga tid. Trycker man på "Senaste dygnets topp-20 postare" så står det på utrikiska där med.

Redigerat av 747
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmhm för att vara lite petig igen :) så står det till exempel:  Postad 01 May 2013 över VOLFI´s inlägg (över alla dessutom). Så månaderna borde kanske möjligtvis översättas inom snarast möjliga tid. Trycker man på "Senaste dygnets topp-20 postare" så står det på utrikiska där med.

Väl inget fel på svengelska? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet är att datumen är översatta men ändå dyker de upp på Engelska. Verkar vara PHP på servern som orsakar det. Dock är allt inställt rätt vad jag kan se.

 

Idag har onlinespel-sektionen uppdaterats ordentligt f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin händer det något om vad vi skriver här?

 

Fuska mynten har inte kommit.

 

Det går inte att trycka på visa mer på nyheter.

 

Och mycket mer om du tittar igenom tråden.

 

Gruppforumet kommer tydligen aldrig tillbaka.

 

De kan inte gå med meddemmar i imba och man kan förmodligen inte gå ur det heller. Man kan inte skappa grupper heller. Tur att jag hann gå med i gruppforumet innan portarna stängdes.

Redigerat av Nimrood
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har redan svarat på det visserligen, men lika bra att uppdatera då tidsplanerna har ändrats.

 

Frågesporter, FuskaMynt och Gruppforum är planerade att lanseras senast under Augusti. Inskickningssystemet för omdömen etc skall byggas klart under maj/juni. En uppdatering av forumet är att vänta, troligtvis i juni/juli. Mindre projekt kommer under tiden att genomföras i mån av tid.

 

Anledningen till att tidsplanerna flyttats fram ordentligt har med skola att göra framförallt och kommande tentor. Sedan under juni/juli är det oklart hur mycket tid det blir för utveckling av Fuska. Men chansen är god att det blir en hel del tid, så saker och ting kan lanseras snabbare än ovanstående tidpunkter.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg till på listan att man kan ändra i fusk som man har lagt ut  !

 

/ tack

Det ingår i inskickningssystemet jag nämnde.

 

 

Till Käraste Admin

Vad händer med fuska på denna sida?

http://www.fuska.se/forum/topic/116874-hur-hackar-jag-skoldatorns-adminatör/page-6

 

 

Tyvärr är vissa citat tokiga från de gamla forumen. Nästintill alla fixades, men några undantag finns tyvärr kvar då det på något sätt är brutna citat. Dessa kommer förbli som de är då de är såpass få men samtidigt inte motiverbart att sitta manuellt och fixa de.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...