Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Äntligen så fungerar inskickning, godkännande/nekande av fusk/omdömen/nyheter på ett bra sätt. Så bara att börja skicka in lite.

 

Nästa steg blir rapportering samt ändringar, dock är det begränsat med tid månaden ut. Så får se när det kan bli klart.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äntligen så fungerar inskickning, godkännande/nekande av fusk/omdömen/nyheter på ett bra sätt. Så bara att börja skicka in lite.

 

Nästa steg blir rapportering samt ändringar, dock är det begränsat med tid månaden ut. Så får se när det kan bli klart.

Grymt ! Får komma på något roligt att skriva om :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fortsätter på en offtopic-sidospår i denna tråden då det är mer on topic här:

Jag tycker själv forumet har blivit mer aktivt sedan jag kom hit xD

 

Sedan att det är mer online spel tror jag inte spelar någon roll... När funktionen om att man kan ändra texten i fusken tänkte jag skriva några.

Jag tänker mig mer att GUIDER och TIPS på svenska kommer bli populärt !

 

 

Jag håller helt med, jag vet att det är svårt/konstigt att byta sidnamn, som gammal medlem ser jag inte fuska som en sida för spelfusk, utan snarare som en social community för folk som spelar eller sitter mycket vid datorn i allmänhet. Men jag kan fatta om nya besökare tycker att fuska.se känns ointressant för varför i all världen skulle de vilja fuska i ett spel, de flesta populära spelen går inte heller att fuska i direkt utan risk för allvarliga konsekvenser. Den tid spelen innehöll små hemliga knappkombinationer för att fuska är nästan helt förbi. Så vad admin behöver göra är att göra det jävligt tydligt att fuska framförallt handlar om spel och diskussion kring spel och datorer. På både förstasidan och forumdelen saknas en tydlig "slogan" som proklamerar detta. Den otydliga "head"en "fusk på svenska till massor av spel, varken gynnar sidan eller är tillräckligt tydlig.
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Admin jag ogillar starkt att när man är inne på forumet och då är headern "fuska.se/forum". De är värkligen inte lockande för besökare. Om du inte fixar detta så kommer det inte komma många till fuska.

 

 

Jag kan göra en bild/ header åt dig. Om du inte orkar själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela headern kommer att ändras om, dock är det ett litet större projekt och inte helt lämpligt f.n. då jag har en kommande tenta-period. Så kommer få bli efter den, men du kan ju om du eller någon annan vill prova att skapa en ny logo som vi kan ha tills vidare =)

http://www.fuska.se/forum/public/style_images/1_forumloggo.png
 

Där hittar du mått för bilden. Så blir den bra så kan vi byta ut den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första sidan har fått en update...

 

Bilden längst upp försvinner (den som var från GTA5 innan). Istället så stöder nyheterna bilder nu. Det kommer att göra att bilderna byts ut oftare samtidigt som nyheterna får lite mer fokus och nyhetsbilderna gör sidan mer levande.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under vissa aktiva dagar räcker mina gillningar verkligen inte till. Jag skulle isåfall vilja un-gilla ett tidigare inlägg för att göra en mer välplacerad gillning. Men om man un-gillar ett inlägg så återställs inte räknaren och man kan inte gilla något annat på nytt. Om systemet ska vara kompatibelt med ett aktivt forum så föreslår jag en ökning för gillningar per dag från 5 till 10 som en början. Annars när man tidigt på dagen läser flera bra inlägg så har man slut på gillingar mot kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Under vissa aktiva dagar räcker mina gillningar verkligen inte till. Jag skulle isåfall vilja un-gilla ett tidigare inlägg för att göra en mer välplacerad gillning. Men om man un-gillar ett inlägg så återställs inte räknaren och man kan inte gilla något annat på nytt. Om systemet ska vara kompatibelt med ett aktivt forum så föreslår jag en ökning för gillningar per dag från 5 till 10 som en början. Annars när man tidigt på dagen läser flera bra inlägg så har man slut på gillingar mot kvällen.

Jag tycker faktiskt 5 är bra just nu. Om man ska ha så många att man inte får slut så är det ju bara att ge alla oändligt med gillningar. Men sen är det irriterande att man inte vet hur många man har kvar eller kan ändra sig om om hittar ett bättre förtjänt inlägg/missclickar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...