Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

 

Kan man göra kullerbyttor i denna skriveri-ruta?

 

 

Admin har du haft semester eller är det måndag varje dag? Eller möjligtvis inte slut på kaffe?

 

 

Undrar om man kan göra lagg i bugget.

 

Glöm inte att hålla musen över min text admiin

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare.

 

 

 

[rulla=right]R.I.P. [/rulla]

Redigerat av Dave37
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare.

 

 

 

[rulla=right]R.I.P. [/rulla]

Märkte det eftersom min signatur är trasig.

 

Tro mig jag har ofta fel. [color=rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif;font-size:13px;](눈‸눈)[/color]
Att ta bort funktioner bara för att det helt plötsligt uppstår bugg. Det är irriterande. Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är ju klart att man tar bort eller inaktiverar en funktion om det är möjligt att fucka upp hela sidan med den. Men man bör ju fixa problemet sen. Trots allt, [rulla] har jag användning av då och då, den tillför en kul effekt och bb-kod är kul att skojja och grejja med i GF. Men samtidigt, jag kan överleva utan [rulla] ett tag om admin tar tag i FM/FR-systemet samt gruppforumen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni har inte direkt gjort arbetet snabbare... 

efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader.

Menade inte att det ni gjorde inte var bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...