Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tror också det kan vara en bra idé med åldern. Om någon äldre tycker att någon annan beter sig helt CP och skriver jättedåligt och åldern är 8-10 så kan man ha mer överseende med det och då kanske man slipper en onödigt negativ ton. Samtidigt kan yngre förmågor se att det finns folk som är jämnåriga även om denne kanske tycker att det känns som om många skriver mycket mer "vuxet" och att denne skulle vara malplacé.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har nu ändrat till att man kan gilla 5 inlägg per dag. Dessutom så tycker det upp en "Gillas 10+" symbol vid inlägget när detta har uppnåtts. Om 10+ är vettigt eller inte får tiden utvisa.

 

Fjeddo: Funktionen är inte bara nedprioriterad utan borttagen. Det för att minska fördomar mellan yngre/äldre-medlemmar. Åldern är numera frivillig och hittas på profil-sidan ifall man väljer att ange den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fjeddo: Funktionen är inte bara nedprioriterad utan borttagen. Det för att minska fördomar mellan yngre/äldre-medlemmar. Åldern är numera frivillig och hittas på profil-sidan ifall man väljer att ange den.

Fast åldern var ju ändå frivillig att ha inann också, vill man inte ha den så behöver man ju inte. Om den ändå finns på profilen så kan man väl lika gärna få välja att ha den vid sina inlägg.

 

Men det är väl hursomhelst inte nån viktig funktion. Tycker bara att det skulle vara kul att ha, och den kan ju ha en bra funktion också som Dave sa.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fjeddo: Funktionen är inte bara nedprioriterad utan borttagen. Det för att minska fördomar mellan yngre/äldre-medlemmar. Åldern är numera frivillig och hittas på profil-sidan ifall man väljer att ange den.

 

Väldigt bra beslut. Man behöver inte bläddra runt mellan många trådar för att hitta åldersdiskriminering, och jag är övertygad om att det är en bidragande orsak till att forumet haft ett minskat antal nya aktiva medlemmar. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom så tycker det upp en "Gillas 10+" symbol vid inlägget när detta har uppnåtts. Om 10+ är vettigt eller inte får tiden utvisa.

Det är typ så många aktiva medlemmar det finns på forumet totalt. Siffran är för hög. Börja med att sänka till 5 säger jag.

 

När jag gillat ett inlägg på en sida i en tråd så visas det högst: http://i.imgur.com/Ons6oqQ.png

Det som visas som Inlägg #2 där är första inlägget i tråden.

Redigerat av WASD
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...