Hoppa till innehåll

Privitize Vpn


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Har någon testat "privitize vpn" det som står när man är inne på thepiratebay och inte gör något olagligt bara scrollar, så finns det download anonymous länk där läste att det var en vpn testade att ladda ned den. Tänkte vad kan hända.

 

installerade den och i slutet blockerade mitt antivirus programmet från att hämta en trojan. och sen var det klar installerat.

 

- Då tänker man jaha..  

 

så man börjar undra lite.

 

startade programmet sen. kom upp en grön icon bredvid klockan, när man höll musen över står det connected PrivitizeVPN, sen tryckte på den stod det disconnect och quit.

 

då när jag testade den på http://whatismyipaddress.com/ så fungerade den där det stod att jag var i indien. men om man trycker på den bilden där det står indien så kommer man till en karta där en markör visar mitt i sverige, dock inte där jag är nu  ungefär 50 mil ifrån. Tänkte jag undrar om då hemsidan menar att min webbläsare är svensk det är därför den visar så?

 

----------

vill bara veta har ni denna/haft vpn ?

 

och fungerade/fungerar den bra inge troll?

 

hittade deras hemsida med http://privitize.com/ där de skriver att inget loggas.

 

själv märker jag ingen skillnad i huvudtaget med denna vpn går sjukt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä den är krånlig som fan och orsakar bara problem. Som tur är var mitt firefox så pass säkert så jag fick inte större problem än att jag fick installera om det. Det verkar inte heller som om det la sig något jobbigt på datorn. Men det var för att jag hade "tur". Det är maleware.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä den är krånlig som fan och orsakar bara problem. Som tur är var mitt firefox så pass säkert så jag fick inte större problem än att jag fick installera om det. Det verkar inte heller som om det la sig något jobbigt på datorn. Men det var för att jag hade "tur". Det är maleware.

är du helt säker? har läst andra trådar..och de skriver annorlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...