Ghostbuster9 Skrivet 4 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2013 Hej där, jag har arbetat på en video där jag berättar om alla Tony Hawk spelen som kommit, checka gärna, la ner mycket tid! http://www.youtube.com/watch?v=5Ve8OXfNyKU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2013 Kollat igenom hela nu. Kul kvälltittande. Är själv ett stort fan av spelen och blev grymt sugen på att gräva fram mitt gamla Playstation och lira Pro Skaterspelen :D Synd att det inte kommer några nya spel och att "SKATE" tagit över. De spelen är inte alls lika roliga även fast kartan är enorm. Enligt mig saknas det ett riktigt bra BMXspel på marknaden. Det skulle vara nästa stora grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 6 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2013 Tack så mycket Kristus! Jag uppskattar det hemskt mycket, dela gärna med dina vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Det här är ju underhållande! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 13 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 Det här är ju underhållande! :)Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2013 Du gör ointressanta spel intressanta :D det är min åsikt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 29 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 (redigerat) Du gör ointressanta spel intressanta det är min åsikt Oj, märks att du aldrig spelat Tony Hawk's Pro Skater 3, det är rankat som en av världens bästa spel på väldigt många sidor, du kan ju titta på topplistan på metacritic.com, ligger på 5:e plats där. Men tack i alla fall! Redigerat 29 Mars 2013 av Ghostbuster9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.