SarahDessi Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Oki, jag har tagit några screenshots på mitt hus i minecraft (F2 in game), men jag vet int hur man öppnar dom. Kan int hitta dom nånstans, snälla hjälp. Har tyvärr windows 8 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 du kan hitta den map där skärmdumpar sparas under genom att öppna "kör" och ange "%appdata%". Välj sedan mappen ". Minecraft" och sedan mappen med titeln "Screenshots". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 9 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Finns typ int på Windows 8, windows 8 suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Antagligen är det du som suger. Googla eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 9 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Antagligen är det du som suger. Googla eller nåtDu behöver ju int vara dum...vafan, jag frågar om hjälp bara 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Finns typ int på Windows 8, windows 8 sugerDå rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Då rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool.*nedgraderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Du behöver ju int vara dum...vafan, jag frågar om hjälp baraJag är hemskt ledsen det ska inte ske igen 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 9 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Då rekommenderar jag att du uppgraderar till Windows 7. Eller till Linux om du är cool.Jag varken kan eller pallar göra de :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Annars kan du ju bara gå in i filerna genom texturepacks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2013 Dock vet jag att Windows 8 är bland det sämsta Operativsystemet. Men finns det inte kör? Annars hittar du det via CTRL + ALT + DELETE där du startar Aktivitetshanteraren och igenom den kan starta kör. Där skriver du %appdata% om du får upp kör fönstret. Det måste finnas ett sådant i Aktivitetshanteraren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 10 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Jag hittade "run" man fick söka via nån snabbmeny eller nått, men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg