Rhino Skrivet 17 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 (redigerat) Nån som har blivit uppringd av det här numret? **************' Kan det vara dom där indiska som säger att dom är från Microsoft? Hann inte svara. Jag kom på att de kan vara min pappa som ringer från Thailand. Då ja googlade och såg att Thailand började på 0066. Redigerat 18 Mars 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 Du vill nog dölja en del av nummret. Microsoft ringde mig med dolt nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2013 (redigerat) Ptja. Om det var din pappa så ringer han säkerligen igen. Redigerat 19 Mars 2013 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2013 Ptja. Om det var dn pappa så ringer han säkerligen igen.Ja de gjorde han.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.