klicka00 Skrivet 18 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2013 hej jag satt och ändrade mina grafik inställningar lite så jag skulle se allting men när jag tryckte på apply blev skärmen svart och jag kan inte se vad jag gör snälla kan jag få hjälp att fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KekuCake Skrivet 19 April 2013 Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 Kan de inte va så att din tv inte klarar av 1080p grafik? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 April 2013 Rapport Dela Skrivet 19 April 2013 Kan de inte va så att din tv inte klarar av 1080p grafik?Den tar det väll som allt kommer. Är det inte så att den visar de den klarar av även om den inte är full-hd. Dock så har du snubben rätt. Jag kan inte köra med hdmi på min tv från xboxet även om jag har port till det på min tv. Det måste vara fullhd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 1 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 (redigerat) vet någon vart man ändra grafik inställningarna manuellt? "Black ops 2" Redigerat 1 Maj 2013 av klicka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 (redigerat) vet någon vart man ändra grafik inställningarna manuellt? "Black ops 2"Ta reda på var filen för inställningar ligger (genom att gissa eller googla) och ta bort den så återställs inställningarna, eller i vissa fall är sådana filer enkla att modifiera för hand. Redigerat 1 Maj 2013 av WASD 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Testa defragmentera spel filer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Ta reda på var filen för inställningar ligger (genom att gissa eller googla) och ta bort den så återställs inställningarna, eller i vissa fall är sådana filer enkla att modifiera för hand.Vissa filer sparar spelet utanför spelmappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 2 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 (redigerat) tror jag fixade det, jag bara tog skärmdumpar och fortsatte tills jag kom fram till grafik inställningarna och där ändrade jag till window (full screen) och då fungerar allt som det ska. men nu när jag ändå har er på tråden så tänkte jag fråga om lite hjälp för min kompis som spelar MW2. sedan han köpte en ny dator så har han inte kunnat spela (MW2) för när han startar det fryser skärmen och sedan crashar spelet. vi har kollat på google och allt men vi hittar inget som kan hjälpa så jag undrar om någon av er kanske kunde hjälpa Redigerat 2 Maj 2013 av klicka00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 tror jag fixade det, jag bara tog skärmdumpar och fortsatte tills jag kom fram till grafik inställningarna och där ändrade jag till window (full screen) och då fungerar allt som det ska. men nu när jag ändå har er på tråden så tänkte jag fråga om lite hjälp för min kompis som spelar MW2. sedan han köpte en ny dator så har han inte kunnat spela (MW2) för när han startar det fryser skärmen och sedan crashar spelet. vi har kollat på google och allt men vi hittar inget som kan hjälpa så jag undrar om någon av er kanske kunde hjälpainstallera om spelet. Defragementera spel cache hmm.. Starta spelet i advanced mode - med en speciell upplösnig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 (redigerat) installera om spelet. Defragementera spel cache hmm.. Starta spelet i advanced mode - med en speciell upplösnig. Tror du glömde slänga ut datorn genom fönstret och bita av alla sladdar och doppa grafikkortet i toan. Redigerat 2 Maj 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klicka00 Skrivet 2 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Tror du glömde slänga ut datorn genom fönstret och bita av alla sladdar och doppa grafikkortet i toan. nee faktiskt inte (P12:a) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 (redigerat) nee faktiskt inte (P12:a)Dock är du själv ett år från 12. Tycker du borde förstå bättre. Patetiska fjolla. + Är jag tjej om du inte har tittat på min profil. Redigerat 2 Maj 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg