Hoppa till innehåll

Svart Skärm Efter Att Ha Ändrat Grafik Inställningarna


klicka00
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...

Kan de inte va så att din tv inte klarar av 1080p grafik?

Den tar det väll som allt kommer. Är det inte så att den visar de den klarar av även om den inte är full-hd. Dock så har du snubben rätt. Jag kan inte köra med hdmi på min tv från xboxet även om jag har port till det på min tv. Det måste vara fullhd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

vet någon vart man ändra grafik inställningarna manuellt? "Black ops 2"

Ta reda på var filen för inställningar ligger (genom att gissa eller googla) och ta bort den så återställs inställningarna, eller i vissa fall är sådana filer enkla att modifiera för hand. Redigerat av WASD
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta reda på var filen för inställningar ligger (genom att gissa eller googla) och ta bort den så återställs inställningarna, eller i vissa fall är sådana filer enkla att modifiera för hand.

Vissa filer sparar spelet utanför spelmappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

tror jag fixade det, jag bara tog skärmdumpar och fortsatte tills jag kom fram till grafik inställningarna och där ändrade jag till window (full screen) och då fungerar allt som det ska.

 

 

 

 

men nu när jag ändå har er på tråden så tänkte jag fråga om lite hjälp för min kompis som spelar MW2. sedan han köpte en ny dator så har han inte kunnat spela (MW2) för när han startar det fryser skärmen och sedan crashar spelet. vi har kollat på google och allt men vi hittar inget som kan hjälpa så jag undrar om någon av er kanske kunde hjälpa

Redigerat av klicka00
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror jag fixade det, jag bara tog skärmdumpar och fortsatte tills jag kom fram till grafik inställningarna och där ändrade jag till window (full screen) och då fungerar allt som det ska.

 

 

 

 

men nu när jag ändå har er på tråden så tänkte jag fråga om lite hjälp för min kompis som spelar MW2. sedan han köpte en ny dator så har han inte kunnat spela (MW2) för när han startar det fryser skärmen och sedan crashar spelet. vi har kollat på google och allt men vi hittar inget som kan hjälpa så jag undrar om någon av er kanske kunde hjälpa

installera om spelet. Defragementera spel cache hmm.. Starta spelet i advanced mode - med en speciell upplösnig. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

installera om spelet. Defragementera spel cache hmm.. Starta spelet i advanced mode - med en speciell upplösnig. 

Tror du glömde slänga ut datorn genom fönstret och bita av alla sladdar och doppa grafikkortet i toan. 

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

nee faktiskt inte (P12:a)

Dock är du själv ett år från 12. Tycker du borde förstå bättre. Patetiska fjolla. + Är jag tjej om du inte har tittat på min profil.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...