MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Tjenare alla! Jag har nu vaknat upp ur min inaktivitets-dvala, och är nu redo att börja posta på detta forum igen! Kommentera vad ni tycker: Tycker ni jag förtjänar att stanna, eller att jag ska malas ner till stoft och ges i form av burkmat till ett träsktroll uppe i Mellanöstern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Alla förtjänar att skriva på fuskas forum bara de gör rätt av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Vem är du? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Vem är du? Jag var aktiv på denna sida för ett antal år sedan, och gick då under namnet "StarWarsBoy97". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 (redigerat) Jag uppskattar ej den attityd du visat upp till denna punkt, och därmed önskar jag att du förbättrar dig. Högaktningsfullt,DD Redigerat 29 Mars 2013 av DDDD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Jag uppskattar ej den attityd du visat upp till denna punkt, och därmed önskar jag att du förbättrar dig. Högaktningsfullt,DDOch vad har jag gjort för något som du anser opassande, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Registrerat 9.1 på Memberskalan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 (redigerat) En bra början vore ju om du placerade dina trådar i rätt forum. Något att tänka på i fortsättningen..Flyttar tråden till allmänt. Redigerat 30 Mars 2013 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Och vad har jag gjort för något som du anser opassande, om jag får fråga?Till att börja med är posts så som http://www.fuska.se/forum/topic/158386-halalslakt/?do=findComment&comment=1972196, och http://www.fuska.se/forum/topic/65555-vad-är-1337/?p=1972156 synnerligt utmärkta exempel på det faktum att du beter dig oförskämt, och hänsynslöst. Du tänker dig ej för innan du postar, och om du ej fixar detta kommer liknande posts uppkomma i framtiden. Jag håller också med Käraste Vördnade Högaktade Moderator Raptomex Den Store om att du borde placera dina trådar i rätt forum. Högaktningsfullt, DD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.