Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Fin konversation du och Dave hade förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Fin konversation du och Dave hade förresten. Så du är på deras sida du också alltså? Horizon, jag föraktar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) Självklart. Ingen slår Dave37, och inte någon annan i Imba heller (med några undantag). Redigerat 5 April 2013 av Horizon 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Självklart. Ingen slår Dave37, och inte någon annan i Imba heller (med några undantag). Försvinn från min tråd, lustigkurre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Försvinn från min tråd, lustigkurre. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Det var ytterst otrevligt må jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Det var tanken, din besserwisser tokdåre, din svindlande uteliggare!Denna tråd har gått överstyr. Moderator, lås den och ge Horizon ett argt meddelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Jag testar med att anmäla.För att vara ontopic kan jag säga att jag har inget ont om honom. Visst, vi hade diskussion, men det är inget jag bryr mig om nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Håller med dig StarWarsPojken, jag borde få ett mycket argt meddelande för att jag har gjort så att den här mycket seriösa tråden har spårat ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Han var en angenäm grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Håller med dig StarWarsPojken, jag borde få ett mycket argt meddelande för att jag har gjort så att den här mycket seriösa tråden har spårat ur. Stick. Han var en angenäm grabb. Ja, han kunde verkligen liva upp detta annars blåvita forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.