MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Jag har skrivit så mycket dumt på forumet den senaste tiden, och jag ber därför om ursäkt! Jag skäms så mycket, att jag nu tar beslutet att lägga ner mitt ständiga trollande och bli en skötsam medlem! Låt oss börja en ny era. En era av fred, och rättvisa! F.rom nu ska jag endast skapa seriösa trådar, posta seriösa inlägg, och vara trevlig mot folk! *Tråd låses på begäran.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 (redigerat) Så du har redan slutat trolla? det gick fort, då kan du ju iaf ta bort länkarna till mina gamla trådar. Redigerat 5 April 2013 av Kira1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Kan dessvärre inte det. Tänker från och med nu inte kolla tillbaka på mitt förflutna längre, så nej - jag tänker inte ändra något som sen "gamla jag" gjorde, utan det får vara kvar som en påminnare om vem jag en gång var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Ärade trådskapare, Vi glädjer oss över det beslut, om att reformera ert handlande, som ni genomfört. Låt oss tillsammans sträva mot den gynnsamhet som våra framtida interaktioner bör inneha. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Det glädjer mig att t.om en hedersmedlem är så förlåtande mot ett gammalt troll som mig. Från och med nu ska jag som sagt se till att detta forum blir trevligare att vistas på och endast posta nödvändiga, och seriösa inlägg! Btw. Vill jag nog hellre behålla denna användare än att återigen tvingas använda min förra vid namn "StarWarsBoy", då jag diggar mitt användarnamn på denna. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Det glädjer mig att t.om en hedersmedlem är så förlåtande mot ett gammalt troll som mig. Från och med nu ska jag som sagt se till att detta forum blir trevligare att vistas på och endast posta nödvändiga, och seriösa inlägg! Btw. Vill jag nog hellre behålla denna användare än att återigen tvingas använda min förra vid namn "StarWarsBoy", då jag diggar mitt användarnamn på denna. xDAllt är stenseriöst på detta forum. Om du vill få det mer oseriöst så får du åka med en lastbil med p12or till fuskas forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.