Paul4481 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Hej jag heter Henrik.Hjälp!!! En kompis överger mig mot en tjej vad ska jag göra??Tips? Snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Komponera ett hiskeligt brev som du undertecknar din vän och lägg det i flickans skåp.När din vän mår utomordentligt dåligt efter att ha blivit totalt avvisad av den flicka han älskade så säger du honom att alla flickor äro de samma, så att han aldrig mer överger dig för en flicka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 hoes before bros mannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Skit i honom. Överger han dig är han inte din vän. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paul4481 Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Skit i honom. Överger han dig är han inte din vän. mm kanke har ändå 30 vänner kvar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Känner mig igen i situationen. Borde vara ganska tyst om det eftersom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paul4481 Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.