Pomegranate Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Tjena! Här kommer jag med en pinsam fråga Finns det ormar i den senaste tomb raider spelet? Kommer få hjärtattack om en bara dyker upp på skärmen Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Googlade och det kommer upp två videos med rubriken: "Fighting the snake" och "Giant Snake Death" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 12 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Meh, inget tomb raider för mig då xD spelar inte farcry3 av samma anledning. Tack för svaret 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Är du seriös!?!?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 (redigerat) Man kan väl skjuta ormarna eller något? Redigerat 12 April 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Själv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 April 2013 Rapport Dela Skrivet 13 April 2013 Själv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation.Så du spelar inte minecraft ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 13 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2013 Själv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation.Det var intressant att veta. Och ja,jag är fullt seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 April 2013 Rapport Dela Skrivet 13 April 2013 Så du spelar inte minecraft ?Jag har mo' creature modden så att jag kan ta bort får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 21 April 2013 Rapport Dela Skrivet 21 April 2013 Jag har spelat igenom hela tomb raider och har inte sett någon orm eller liknande. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.