GameReact Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Jag tycker ni borde checka denna, www.GameReact.blogspot.com regardings Gake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Kan du inte förklara mer vad det är än att bara säga kolla in detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Gjorde du din användare här bara för att posta det där? Räknas inte det som reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Gjorde du din användare här bara för att posta det där? Räknas inte det som reklam?Förmodligen hands egna lilla blogg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameReact Skrivet 28 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Men vad tycker ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Men vad tycker ni om den?då du inte säger vad det är för blogg eller något som gör mig intresserad att klicka. Har jag inte ens öppnat länken. Sedan att du gör ett nytt konto för att göra reklam för en blogg tycker jag är lite lågt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Min åsikt är att det är bra att du skrivit om Halo 5 där. Annars är ditt inlägg klassat som reklam. Men jag anmäler inte för att jag vart intresserad av de som stod där. + Snygg design hoppas inte du har valt till den av blogg.se utan kodat den själv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 Även om tanken verkar ha varit att göra reklam så verkar det som du vill ha Feedback, så därför flyttar jag ämnet till Feedback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.