FuskaBot Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Detta är den officiella Grand Theft Auto (GTA) - San Andreas (Pc)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gtaking3211 Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 jättebra fusk tack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 jättebra fusk tack!!!Jag skulle inte kalla det ett fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 (redigerat) Motsäg honom inte. Han är Gta-kungen. Redigerat 27 April 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Motsäg honom inte. Han är Gta-kungen.GTA-Pungen du skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Själv spelar jag bara GTA: San Andreas för att det kul med ideén flygande bilar ! (fusket finns nog bland GTA:SA fusk) Annars har jag aldrig kört klart storyn ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Själv spelar jag bara GTA: San Andreas för att det kul med ideén flygande bilar ! (fusket finns nog bland GTA:SA fusk) Annars har jag aldrig kört klart storyn ^^Du borde skämmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 April 2013 Rapport Dela Skrivet 27 April 2013 Du borde skämmas. :( varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 varför ?För spelet är det bästa på ps2 jag kört, Det är gyllene story man fuskar inte och förstör spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 April 2013 Rapport Dela Skrivet 28 April 2013 För spelet är det bästa på ps2 jag kört, Det är gyllene story man fuskar inte och förstör spelet.jaha ! :S joo på PS2 körde jag klart storyn.. Men har det nu på datorn, då orkar jag inte göra hela storyn igen. Nu är det mest roligt att fuska !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 (redigerat) Det är ju inte bara story i det spelet. Finns uppdrag vid sido. Jag klarade spelet 100% ut och jag kan inte göra mer på det spelet utom att bli rikare och rikare. Ångrar inte en sekund att jag köpte det spelet. Absolut det roligaste gta hittills. Jag har klarat storyn 6 gånger. Jag satt i 7 timmar med ett uppdrag i bilskolan för att få guld i det. Har guld i alla körskolor. Redigerat 1 Maj 2013 av Nimrood 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvaLarsson Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Laddade ner GTA på datorn men jag har ett problem, spelet står inte på engelska utan något helt random språk. Kan inte läsa var jag ska trycka när man ska köpa ett hus.. haha. Hjälp någon? Btw, sjukt roligt spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.