V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Eller så lägger man på typ 700kr på inet så får man allt ihopbyggt samt 2 års garanti. Fortfarande mycket billigare än en märkesdator. Jag gjorde detta när jag köpte min dator för 4½ år sen och inte var helt säker kring att bygga den helt själv.Inet är ett ställe som sätter ihop datorer åt dig. Även komplett.se gör det ! (men då tror jag man måste handla delarna hos dem). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Inet är ett ställe som sätter ihop datorer åt dig. Även komplett.se gör det ! (men då tror jag man måste handla delarna hos dem).Jag köpte min dator hos inet och lade till "ihopbyggning - 700kr" i kundvagnen. Jag vet inte om de erbjuder sig att sätta ihop delar som man inte köpt hos dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Jag köpte min dator hos inet och lade till "ihopbyggning - 700kr" i kundvagnen. Jag vet inte om de erbjuder sig att sätta ihop delar som man inte köpt hos dem.ahh.. Tror man kan gå till affärn om man vill ha hjälp att byta moderkort osv.. Men det kostar :) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.