V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Malwarebytes skulle jag rekommendera. Men själv kör jag med betalt antivirus. vilket ?! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 vilket ?! ^^F-Secure kör jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 F-Secure kör jag med.Nu vet jag inte hur mycket det antivirusprogrammet har utvecklats sedan jag använde det för ett antal år sedan.. Men då var i stort sett alla gratis varianter bättre än f-secure. Men som sagts, var många år sedan och de kanske har förbättrat programmet, men något säger mig att så är inte fallet. Gratis versionerna till erfarna datoranvändare, betalprogrammen till de oerfarna. Min personliga åsikt är att antivirusprogram är onödigt och sunt förnuft är det bästa skyddet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Nu vet jag inte hur mycket det antivirusprogrammet har utvecklats sedan jag använde det för ett antal år sedan.. Men då var i stort sett alla gratis varianter bättre än f-secure. Men som sagts, var många år sedan och de kanske har förbättrat programmet, men något säger mig att så är inte fallet. Gratis versionerna till erfarna datoranvändare, betalprogrammen till de oerfarna. Min personliga åsikt är att antivirusprogram är onödigt och sunt förnuft är det bästa skyddet. Håller med dig ! Dock känner jag fortfarande en säkerhet när jag har ett virus skydd som varnar om något dåligt ligger i en fil man laddar hem. På min skoldator så har jag inget virusskydd. Eftersom jag bara pluggar på den, och kanske sitter på facebook. Sedan vet jag inte om de där skol datorerna klarar ett virusskydd :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 (redigerat) Nu vet jag inte hur mycket det antivirusprogrammet har utvecklats sedan jag använde det för ett antal år sedan.. Men då var i stort sett alla gratis varianter bättre än f-secure. Men som sagts, var många år sedan och de kanske har förbättrat programmet, men något säger mig att så är inte fallet. Gratis versionerna till erfarna datoranvändare, betalprogrammen till de oerfarna. Min personliga åsikt är att antivirusprogram är onödigt och sunt förnuft är det bästa skyddet. Ja det är svårt det där. Om man ska veta att det fungerar eller ej. Men de blockar många sidor som jag vet att det är virus på. Den genomsöker trafiken ner och det märks tydligt. Eftersom den har tagit bort filer jag laddat ner som den tycker är virus. Men jag tycker det är lite sådär. Jag genomsökte min dator för någon vecka sen. Men innan dess hade jag inte gjort det på 3 månader. Och då tycker man att jag borde ha virus eller spionprogram men den hittade inget. Så man blir lite tveksam. Men den brukar ta bort alla andra gånger jag genomsöker. http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/ Redigerat 15 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Just nu går jag på AVIRA ! få testa det ett tag ! :) annars blir det Malwarebytes igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.