Hoppa till innehåll

Hjälp Mej. Kan Inte Köra Online


katt520
 Dela

Rekommendera inlägg

Så du sitter här och säger att du inte kan något om spelet men endå så har du svarat på en tråd någon ber om hjälp till spelet?

nej . jag menar att jag tänkte inte på att man kunde köra "force update" ... Men om personen som skulle ha hjälp visste hur man kopierade en mapp så hade det inte varit några problem :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du helt sopslut eller?

Man kan lika gärna göra en "Force Update" så fixar sig de flesta problem med installationen, utan att radera saves för små barn.

Bad login är när servern har problem om jag inte missminner mig helt, eller så var det när man försökte ansluta till en IP adress som inte hade någon server.

 

Vad fan skulle "Installera om spelet" hjälpa för om han har problem med Multiplayer?

 

För att göra "Force Update" så går man in i inställningar innan man loggar in på Minecraft och klickar på "Force Update" vilket kommer att uppdatera spelet till senaste versionen även fast du redan har den vilket fixar defekta filer men även tar bort mods och annat som skulle försvunnit med en uppdatering

Om man installerar om det så blir det automatiskt"force update " nästa gång man startar luncher'n.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...