Snascke Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 (redigerat) Hej Jag har startat en Klan på League of legends och jag söker medlemmar.Klanen är inte jätte seriös och vi siktar inte på något stort.Regler:1. 14 år eller äldre2. Trevliga spelare3. ska kunna ta kritik4. Inte gnälla om någon gör fel5. skype vi spelar på Eu West och heter Swedish Force ansök här eller på youtube ( ) om ni är sugna på att prova på Klanen Redigerat 23 Maj 2013 av Snascke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Nej spelar inte med töntar! Jag skulle dock kunna vara din motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Varför inte. Mitt namn på LoL är Afrokines och heter cbrostrm på Skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snascke Skrivet 22 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Nej spelar inte med töntar! Jag skulle dock kunna vara din motståndare. du är yngre än 14 visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freeze98 Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Kan p12:er också börja :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 du är yngre än 14 visst?Eller så är du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Kan p12:er också börja :) ?Det står 14 år eller äldre, så jag tvivlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Jag hade gärna joinat men INTE med skype. Skaffa Raidcall rum! gratis och mycket enklare för någon att joina och man slipper alla jävla mus klickingar och tangentbord osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snascke Skrivet 23 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 ja klart att jag är och det är därför jag satte gränsen vid 14. tänk efter lite innan du skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 ja klart att jag är och det är därför jag satte gränsen vid 14. tänk efter lite innan du skriverJag tänker efter oftast om jag orkar läsa. Eftersom du beter dig som en yngre kille som är ute efter att vara en stor idiot och spela med töntar i din ålder. Jag tycker du borde tänka efter lite innan du drygar tillbaka. jag har erfarenhet av er idioter som tror att de är något. Lovar att du ändå inte har Runer knappt. Jag hälsar dig välkommen till Fuska.seHär är alla trevliga utom jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 (redigerat) ja e 12 kan ja spela endå?? ja e ganska bra på gankplank o ja spelar ad carrie Redigerat 23 Maj 2013 av LSD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2013 Har spelat 15 games på lol ! vunnit alla förutom 1 ! Såå... Jag tror jag är för bra för att spela med er ! (OBS lvl 12) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.