prestige Skrivet 24 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 Hej hej! Jag behöver hjälp att få min NAT på Open på Modern Warefare 2! Har varit inne på den där 192.168.1. och där står det att min NAT är på Enable, men när jag öppnar upp spelet så står det att NAT är på Strict. jag kan ju liksom spela online men jäkligt segt att hitta servet och kan inte spela ihop med kompisar :/ Någon som kan hjälpas åt att lösa detta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 http://portforward.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 24 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2013 http://portforward.com/ Provade den där nyss men verkar inte funka, eller vettifan om jag gjorde rätt men gjorde som guiden sa iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Sitter du med 2 routrar? Alltså. Våran "riktiga" router som ger internet osv står i vardagsrummet. Sedan har jag en egen router i mitt rum så jag slipper ha 10m TP-kabel liggandes överallt. Har du 2 routrar måste du göra portforward på båda! Kommer med bild här som beskriver: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 25 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Sitter du med 2 routrar? Alltså. Våran "riktiga" router som ger internet osv står i vardagsrummet. Sedan har jag en egen router i mitt rum så jag slipper ha 10m TP-kabel liggandes överallt. Har du 2 routrar måste du göra portforward på båda! Kommer med bild här som beskriver:Nej har inte så, Sitter med stationära med en sånt där usb wireless grej av samma typ som routern alltså Linksys.kanske bero på de? Fast min NAT har varit på Open innan dem där jäkla Tele2 gjorde sin jäkla update för 2 veckor sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Sitter du med 2 routrar?Du bör ha en switch istället. Men om det funkar såhär så finns det väl ingen anledning att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2013 Du bör ha en switch istället. Men om det funkar såhär så finns det väl ingen anledning att byta.Hade switch med 20uttag.. Såg inte meningen med det och routern funkade lika bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.