Proccito Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 OFF-T:Gör du? Hette Nimrood på allt när jag var mindre. Nu heter jag EP1X1 eller Epixa. Kan kanske byta tillbaka när jag nästa år om du vill. Något som vore fint var ifall man kunde skicka sitt namnbyte till någon annan.Så om jag tänkte "Jag behöver inte ett namnbyte" kan jag skicka det till någon annan, så dom kan byta en gång till :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 (redigerat) Är det något jag borde ändra till lite i temat? Bedöm lite om det finns något att förbättra. Redigerat 29 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 (redigerat) Ändrade lite på Logon lite. Ni får bedöma om det är att ha kvar eller ha den som var innan. Ni får komma med egna förslag och åsikter med. Det är helt fritt. En Ny Version Har Kommit. Version 0.6 Redigerat 18 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 12 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2014 DUMP Kul att se att den fortfarande fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.