Hoppa till innehåll

Fuska Tema


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har pillat ihop ett så kallat tema till fuska.

Detta kan ändras väldigt lätt. Men nu vill jag dela er av temat här så fuska kanske ser lite roligare ut.

Jag vet inte vad ni tycker. Men här har ni iallafall (Ladda ner /direkt)

Jag tycker det själv inte är rikitgt klart än då jag inte har fixat bakgrunden ordentligt. Jag ska fixa så det blir mer spel passande. Och Xbox kontrollen i hörnet blir nog att ta bort.

Men nu är jag rätt trött så ska inte skriva mer. Men ni skriv lite om hur dåligt de skiten jag gjort är nu. Jag tycker själv det är dåligt. 

// Installeras lika som WASD's Addon.

Tanken med detta är att kanske göra fuska lite snyggare.

 

----

EDIT Ny version / design. (Fortfarande inte fullbordad.) 

 

För att installera på Firefox måste du ha Greasemonkey (Plugin).

 

Version 0.2: Dowload link

 

Version 0.6 för Google Chrome: Download Link

 

Redigerat av Epixa
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag personligen ser inte hur detta:

skulle vara snyggare, och varför det finns en Xbox 360 kontroll på bild, när forumet inte ens handlar om varken konsoler, eller Xbox.

 

Sen är botten lite trasig, samt felstavning i description.

 

 

Men visst, bra initiativ.

Vore även fint om du la upp detta på userscripts.org så vi slipper shady .zip filer och sådant...

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Så du är allt klart utom de längst ner. Det är svårt att hitta anledningen till varför den är färgad så, men jag ska låta det vara. 

 

Jag pratar om botten på sidan. När man använder Temat.

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt med lite inofficiella skal http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png Är ju mycket enklare och smidigare än att fixa officiella skal där allt måste kontrolleras och fungera 100%. En headsup är att de kommer en liten uppdatering framöver av forumet, den borde dock förhoppningsvis inte ställa till med något.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt med lite inofficiella skal Är ju mycket enklare och smidigare än att fixa officiella skal där allt måste kontrolleras och fungera 100%. En headsup är att de kommer en liten uppdatering framöver av forumet, den borde dock förhoppningsvis inte ställa till med något.

Jag tycker det är trevligt att du supportar detta.

Det känns nog bra för Epixa, och han kan fortsätta med detta!

Redigerat av Proccito
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är trevligt att du supportar detta.

Det känns nog bra för Epixa, och han kan fortsätta med detta!

Ja då :) kommer fixa ganska mycket men har ju fortfarande skola så är rätt upptagen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Epixa? Jag saknar ditt gammla namn

OFF-T:Gör du? Hette Nimrood på allt när jag var mindre. Nu heter jag EP1X1 eller Epixa. Kan kanske byta tillbaka när jag nästa år om du vill. 

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...