Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan
Skrivet

Nu ska jag hitta prinssesorna i Hollow Bastion! Men vart är dom?? Är det vägen upp till där man slogs mot Riku. Ja den vägen kom jag inte ihåg så kan någon hjälpa mig??

Skrivet
Tja man kan ju bara försoka gå runt så högt upp som möjligt bland dom hära top lift (eller vad dom nu heter) Jag kommer ihåg att man ska försöka gå upp till dom hära väggarna som man kan flytta upp och ner (utanför).Och gå upp till Dörren som är där uppe. (kommer inte riktigt ihåg för att det var en vecka sen jag spelat.
Skrivet

Du hittar prinsessorna i rummet med sparpunkten som finns i närheten där du slog Ansem/Riku. Vägen dit hittar du genom att gå in i hissen som du öppnade efter att du hittade alla fyra pusselbitarna till dörren. Därefter är vägen mest rak, och när vägen väl delar sig tar du vägen som är närmast så bör du komma dit.

Gäst Soffan
Skrivet

Okej men nu har jag klarat det fast jag har inte klarat Hades Cup eller slagit mot alla bossar! Men jag kan inte få Oblivion för jag hade för bråttom när jag slogs mot draken att jag inte tittade efter någon kista!

Skrivet

Okej men nu har jag klarat det fast jag har inte klarat Hades Cup eller slagit mot alla bossar! Men jag kan inte få Oblivion för jag hade för bråttom när jag slogs mot draken att jag inte tittade efter någon kista!

Kistan med Oblivion ligger inte i det rummet där du slog draken, utan det rummet där du slogs mot Ansem/Riku, Malecfient i sin naturliga skepnad och Behmouth som du slogs med innan du låste den världens nyckelhål.
  • Skapa ny...