Epixa Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 (redigerat) Fixade en internetsladd, fixade problemet! Tack för alla svar <3 Hej SarahDessi, Du skrev det där inlägget 5 minuter efter ditt egna på andra accountet. Och du skriver lika på en gammal rutten tråd.Fixade en internetsladd, fixade problemet! Tack för alla svar <3Det är ju ganska konstigt hur detta kan passa in så bra. Du loggade in på SarahDessi[/size] - > skrev inlägget -> läste igenom lite trådar -> Loggade ut -> Loggade in på Rhino -> skrev inlägget här. Det tog ungefär 5 minuter att genomföra. Se och jämför tiderna. Klockan 02:40:57 [/size] och [/size]02:45:52[/size] --Här har ni bevis: http://www.fuska.se/forum/topic/158568-disk-hjälp/?p=1976448 Du är inte så erfaren trollhare. Redigerat 19 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Va? Förstår inte det du skrev ovanför.. haha.. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 (redigerat) Med all min erfarenhet av trolls på fuska, med bl.a. Members 9 account i ryggen, flertalet av Garkans dubbelanvändare samt Cakeguys så kan jag säga att jag skulle finna det väldigt orimligt att Rhino och SarahDessi är samma person. =/ Dessutom borde du inte skriva det i tråden Epixa, anmäl till admin om det skulle vara några konstigheter eller ta upp det med Rhino i PM om du inte vill klämma till honom. Rhino er snel hest Redigerat 19 Juni 2013 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2013 Dubbelanvändare är ju dock ett ämne som passar väl in i IMBA. :) Där kan det postas, och omtalas, i fred. F.ö kan jag ju rekommendera TCP-optimiserare till folk som har latencyproblem. T.ex. Leatrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Det heter TP-Kabel!!!!!!!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.