Hoonigan Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Tjena! minns att det fanns en tråd för några år sen där man kunde posta sina teckningar. Jag har inte lyckats att hitta den så jag gör en ny. Är det fortfarande några fuskare som tecknar eller är jag helt ensam? men iaf posta era teckningar här, jag börjar med några av mina. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 Sweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2013 (redigerat) Sweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas?Ja de borde de.--------/Här är min teckning. :) Redigerat 13 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2013 Sweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas?jo men ladda upp det också! Försökte rita av min tjejs öga. Jag vart ganska nöjd 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2013 jo men ladda upp det också! Försökte rita av min tjejs öga. Jag vart ganska nöjd IMG_20130613_215449.jpgJag ger dig beröm ! Du tecknar finfint <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 17 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Jag ger dig beröm ! Du tecknar finfint <3Tackar :) ingen annan som har något att ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2013 Hittade mitt ritblock-sak med lite bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Hittade mitt ritblock-sak med lite bilder: Den mittersta hade riktigt fina skuggningar En Bmw som jag har gjort 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Du har inte funderat på att bli industridesigner? De där bilderna är tillräckligt bra för det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Riktigt fina bilder, Hoonigan. Ritade den lite snabbt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 (redigerat) Du har inte funderat på att bli industridesigner? De där bilderna är tillräckligt bra för det.Nej det har jag inte. Jag går just nu gymnasiet för att bli bilmekaniker. då bilar är mitt största intresse. Folk har sagt till mig att jag borde valt någon estetisklinje. Det här är en Lamborghini Aventador. Den är ca 35cm lång och tog mig väldigt lång tid att göra klar. Att få främre fälgen bra tog ca 2,5 timmar. totalt så är det nog den teckning som jag har lagt ner mest tid på! vet ej varför den vart i sepia. min pappa fotograferar alla mina teckningar då vi inte har någon skanner. Redigerat 20 Juni 2013 av Hoonigan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.