Vladislav Skrivet 23 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2013 Hej kamrater. Jag heter Vladislav. Jag kommer inte från Sverige. Jag bor i Sverige. Jag lär mig svenska. I denna trådet kan vi säga saker som Sverige gör bra. Jag börjar. Sverige är bra. För kan köpa många olika mater billigt.För mycket litet cigenare.För varm sommar.För trevlig folk och kult språk. Vladislav 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2013 Jag tycker Sverige är bra för att här kan man deala koks utan större bekymmer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 23 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2013 Jag har ej spenderat allt för långa stunder i Sverige, så tyvärr kommer jag icke på något positivt att säga. Möjligtvis det faktum att ni är mer pratsamma än folket här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 24 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2013 Här i Sverige har vi en väldigt bra kung. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 24 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2013 Här i Sverige har vi mycket fina städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 Sverige is no1 imo! Sådant långt land med mycket olika 'kulturer' från norr till söder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 Jag är förvånad över att Mortard4Life inte har bukkake:at hela tråden än. OnT: Snygga brudar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 (redigerat) Sverige är bra för att vi inte var med i varken första eller andra världskriget utan var neutrala sen att vi avskaffade dödstraffet Redigerat 1 Augusti 2013 av Jesper93 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Sverige är bra för att vi inte var med i varken första eller andra världskriget utan var neutrala sen att vi avskaffade dödstraffetDödstraff ska finnas! Om tillräckligt med bevis kan läggas fram för att fälla någon för något brott. (Våldtäkt etc..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Dödstraff ska finnas! Om tillräckligt med bevis kan läggas fram för att fälla någon för något brott. (Våldtäkt etc..)Homicide's illegal and death is the penaltyWhat justifies the homicide, when he dies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Här lever invandrare på bidrag ! (ta detta med en nypa salt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 (redigerat) * Hur kan någon människa moraliskt rättfärdiga ett oändligt brott för ett ändligt brott?Dödstraff ska finnas! Om tillräckligt med bevis kan läggas fram för att fälla någon för något brott. (Våldtäkt etc..) * Varför ska staten ha rätt att döda om inte allmänheten har det?* Hur ska vi någonsin förhindra framtida brott om vi inte tar reda på hur dessa människor har påverkats av samhället till att kunna begå sådana hemska handlingar genom att rehabilitera dem om vi tar livet av dem? och slutligen;http://www.youtube.com/watch?v=RemBy5yeW8g&feature=youtu.be&t=56s Redigerat 4 Augusti 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.