Raderik Skrivet 24 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2013 (redigerat) Någon som har pengar/styrka fusk till detta spel? nya gangland = http://www.gangdom.eu/ Btw det är nya gangland. Har jag hört. Redigerat 24 Juni 2013 av Raderik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2013 Finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2013 Jo, alla spel till datorn går att fuska/hacka/glitcha jag har buggat upp flertals spel. Problemet är att det är mer avancerat än för att kalla det fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 25 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2013 Jo, alla spel till datorn går att fuska/hacka/glitcha jag har buggat upp flertals spel. Problemet är att det är mer avancerat än för att kalla det fusk. Skall det kanske kallas "hack"? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2013 Precis, det finns inga fusk. Fusk har programmeraren medvetet lagt in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2013 (redigerat) Skulle tippa på att de där är någon från just den sidan haha. Som kirrar lite gratis reklam ;) Raderik alltså. Redigerat 28 Juni 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2013 Skulle tippa på att de där är någon från just den sidan haha. Som kirrar lite gratis reklam Raderik alltså. Sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.