Draghguggwhor Skrivet 4 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2013 Förmodligen din CPU som flaskhalsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2013 (redigerat) Nu har jag ingen aning om vad detta spel kräver men det kan ju vara så att det är processorn som gör att du har lägre fps än honom då han har en snabbare CPU, som ovanstående skrev. Men som sagt, jag vet inte säkert då jag inte har koll på det spelet. Redigerat 4 Juli 2013 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Gör bara som han på videon så löser sig problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Om din dator är än färdigbygd dator och du har garanti osv, rör inget inuti. Gjorde det felet på min. Dock lagade de den gratis men frakten var jag tvungen att stå för.Den skickades till tyskland för lagning.. slutade med 990kr. Göteborg-Tyskland + retur på det. Men hade det inte lagat den gratis hade det gått över 3000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.