JAyBee Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 (redigerat) Frontiers är ett kickstartat spel med fokus på utforskning och överlevnad. Det är skapat av en person (Lars Simkins) och är inspirerat av det välkända Daggerfall. Spelet är tänkt att släppas januari 2014, men det kan bli senare. Länk till kickstarter projektet En screenshot från staden Dalarna i spelet: Alfa gameplay trailer: https://www.youtube.com/watch?v=fUOImZi1jlc Redigerat 6 Juli 2013 av JAyBee 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Ser ut som dåligt försök av Minecraft ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 (redigerat) Är du dum Volfi? Det är ju inte ens likt Minecraft. Ser ballt ut! Redigerat 6 Juli 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JAyBee Skrivet 6 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Ser ut som dåligt försök av Minecraft ^^Utom craftingsystemet så hittar jag inga likheter, mer likt TES-serien om man ska börja jämföra det med andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag menar att spelet ser pixligt ut.. ^^ Kanske bara är bilden som är stor .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag menar att spelet ser pixligt ut.. ^^ Kanske bara är bilden som är stor .. Även om spelet skulle vara pixligt(vilket det knappast är) så är det verkligen inte likt mc 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag menar att spelet ser pixligt ut.. ^^ Kanske bara är bilden som är stor .. Pixlat, det är grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JAyBee Skrivet 6 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Pixlat, det är grafiken. Är nog antagligen för att det inte finns AA på bilden (så länge du tänker på kanterna), lär nog antagligen komma i det färdiga spelet eller i nåt mod för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Jag menar att spelet ser pixligt ut.. ^^ Kanske bara är bilden som är stor .. Wtf grafik? I princip alla spel sen innan 2007 har sämre grafik än det här. Det ser absolut ut som ett spel med oerhörd potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 Ser ut som dåligt försök av Minecraft ^^Du är ju helt pantad Ontopic: ser jävligt fräckt ut och ser fram emot att testa det när det släpps eftersom att jag gillar själva "exploring" delen av många andra spel 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 Ser ut som ett avancerat unity spel. http://www.kickstarter.com/projects/railboy/frontiers-explore-discover-survive/widget/video.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 9 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2013 Ta det lugnt alla, jag var inte helt seriös .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.