V0LFI Skrivet 6 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2013 Tjena alla! Den stora dagen har kommit, dommedagen för min iphone. Nu i detta ögonblick är jag en stolt andriod användare med en "Samsung Galaxy Note II" ---> Och jag behöver lite hjälp i början nu med Andriod! Vilken är den bästa Andriod appen som bara andriods har? Ett problem jag redan stött på är hur spelar jag upp musik från youtube när jag lägger mobilen i vila (släcker skärmen).. Kan någon hjälpa mig där ^^ Tack! ((Bytte min iphone 4s 16gb mot denna)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2013 Jag är inge android proffs men jag tror inte det går att kolla på youtube med låst skärm :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2013 Går inte på ios heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2013 SuperTube funkar prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 1 November 2014 Rapport Dela Skrivet 1 November 2014 det går ej att lyssna på Music på youtube med avstängdskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 November 2014 Rapport Dela Skrivet 1 November 2014 det går ej att lyssna på Music på youtube med avstängdskärm. Det gör det då visst det PVSTAR+ använder jag mig av. Men det finns även SuperTube och många fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 2 November 2014 Rapport Dela Skrivet 2 November 2014 Det gör det då visst det PVSTAR+ använder jag mig av. Men det finns även SuperTube och många fler.Exakt, löste problemet på Apples enheter med, googla så hittar man hundratals appar med den funktionen, tom utan reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessSky Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Grejen med Android är inte att Android har bättre appar som inte iOS har. Grejen med Android är möjligheten att göra din mobil hur du vill. Du kan ha olika SMS-appar som: Messaging (Samsungs egna)GO SMS ProHangoutsMessenger (Google) Du kan även ha olika launchers somNova LauncherGo LauncherEverythingMe Launcher ...och mycket mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNilar Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 jag har APUS luncher i min S4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.