Dave37 Skrivet 11 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2013 (redigerat) Är det någon som spelar Awesomenauts här förutom jag? Det är på rea nu på Steam, 40%, förresten. Om någon är på ett game någon gång så fråga mig bara så kan vi säkert köra en runda eller två. http://www.youtube.com/watch?v=DeVq7Fjedew Redigerat 12 Juli 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2013 Fick höra om det igår tror jag .. nej köper inte spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2013 Fick höra om det igår tror jag .. nej köper inte spel.Nä det är ju livsfarligt att lägga 52 kr på ett bra spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2013 (redigerat) Snåljåp! ^ Tyckte det såg kul ut! Men inte riktigt inom mitt intresse tror ja :) Redigerat 12 Juli 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2013 Snåljåp! ^ Tyckte det såg kul ut! Men inte riktigt inom mitt intresse tror ja :)Är inte snål är skitnödig, bättre saker att lägga pengar på ett spel jag aldrig testat. Om jag vet hur det är så köper jag nog det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.