Rhino Skrivet 10 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2013 (redigerat) Aldrig spelat det, men fastnat för League of Legends och deras hemska community. Fast Warcraft III körde man ju som in i satan när det var aktuellt. Det är väl en mod till Warcraft? Dota? Redigerat 10 Juli 2013 av Rhino 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 (redigerat) Nej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.Kör på WEST, och skippa Dota 2. Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)borde kört på mitt west acc Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans. Redigerat 22 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 (redigerat) Nej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.Kör på WEST, och skippa Dota 2. Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)borde kört på mitt west acc Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans. Har kört över 1000 matcher LoL, tycker helt enkelt att Dota 2 är roligare. Dota 2 är mycket mer komplicerat och det finns mer att fördjupa sig i än LoL där det mesta är relativt simpelt. Det skulle vi kunna göra. Jag spelar mestadels support bara så du vet det.Jag är inte heller speciellt bra på teamsetups och sådan heller, så det brukar sluta med att jag frågar "vem ska jag köra?" varje matchVad bra, älskar själv att köra carry när jag får chansen. Redigerat 22 Juli 2013 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Dota 2 stödjer Linux nu så jag körde ett game mot bottar. Det var väl helt okej. Men jag har typ tröttnat på spel.Lol stödjer med linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Lol stödjer med linux.Det visste jag inte, och det verkar inte heller så http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload HoN gör det vet jag. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 (redigerat) Det visste jag inte, och det verkar inte heller så http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload HoN gör det vet jag.Nej Linux stödjer lol om vi säger såhär. WINE. Men annnars använd WINDOWS Redigerat 22 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Ja men inte där.Hittar ingen native Linuxversion nånstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Hittar ingen native Linuxversion nånstanns. Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat. Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 Ankor.LoL stödjer inte Linux. Han använder en windowsemulator (tekniskt sett ingen emulator, men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2013 Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat. Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu. LoL i säg stödjer fortfarande inte Linux, som WASD sa han använder en windows"emulator" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 24 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2013 (redigerat) Ekorrar.Har du Windows installerat? Såfall varför använder du inte det till att köra spel på?- som lol Redigerat 24 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Har du Windows installerat? Såfall varför använder du inte det till att köra spel på?- som lolJag gillar inte windows och har inget behov av det. Har provat lol men tyckte inte det var särskilt kul. Man levlar upp och känner RPG-känslan men sen tar ett game slut så måste man börja om igen. Och alla game är samma, det blir repetitivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.