Hoppa till innehåll

League Of Legends


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Aldrig spelat det, men fastnat för League of Legends och deras hemska community. 

 

Fast Warcraft III körde man ju som in i satan när det var aktuellt. Det är väl en mod till Warcraft? Dota?

Redigerat av Rhino
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.

Kör på WEST, och skippa Dota 2.

 

Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)

borde kört på mitt west acc 

 

Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans. 

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.

Kör på WEST, och skippa Dota 2.

 

Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)

borde kört på mitt west acc 

 

Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans. 

Har kört över 1000 matcher LoL, tycker helt enkelt att Dota 2 är roligare. Dota 2 är mycket mer komplicerat och det finns mer att fördjupa sig i än LoL där det mesta är relativt simpelt.

 

Det skulle vi kunna göra. Jag spelar mestadels support bara så du vet det.

Jag är inte heller speciellt bra på teamsetups och sådan heller, så det brukar sluta med att jag frågar "vem ska jag köra?" varje match

Vad bra, älskar själv att köra carry när jag får chansen.

Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittar ingen native Linuxversion nånstanns.

 

 

Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat.

 

Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat.

 

Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu. 

LoL i säg stödjer fortfarande inte Linux, som WASD sa han använder en windows"emulator"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du Windows installerat? 

 

Såfall varför använder du inte det till att köra spel på?- som lol

Jag gillar inte windows och har inget behov av det.

 

Har provat lol men tyckte inte det var särskilt kul. Man levlar upp och känner RPG-känslan men sen tar ett game slut så måste man börja om igen. Och alla game är samma, det blir repetitivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...