Gäst Jesper93 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) edit Redigerat 26 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Ska du göra en remix på ljudet? Sony Vegas är ett videoredigeringsprogram. Själv förstod jag mig på programmet nästan direkt utan att använda mig utav Youtube. Det är skiiit lättt juu D: Redigerat 25 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Installera Linux. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Ska du göra en remix på ljudet? Sony Vegas är ett videoredigeringsprogram. Själv förstod jag mig på programmet nästan direkt utan att använda mig utav Youtube. Det är skiiit lättt juu D:Nej ska inte göra en remix på ljudet ska göra en sparta remix av ett videoklipp jag har på datorn precis som folk har gjort på youtube Exempel http://m.youtube.com/watch?v=Vgm0UDWg0vE Gudas behöver ej linux har windows 7 Redigerat 26 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 Ser ut som att du kommer behöva mycket tålamod för att göra en sådan video ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 (redigerat) ja men det var bara ett exempel på hur någon har gjort vill kunna göra min egen sparta remix så skulle behöva en guide från någon som vet hur man gör eftersom jag aldrig gjort nån förut. Redigerat 26 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 ja men det var bara ett exempel på hur någon har gjort vill kunna göra min egen sparta remix så skulle behöva en guide från någon som vet hur man gör eftersom jag aldrig gjort nån förut. vad vet du inte hur man gör? Klipper ljudet o bilden? Ändrar tonart så det låter som sparta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 vad vet du inte hur man gör? Klipper ljudet o bilden? Ändrar tonart så det låter som sparta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 Till trådskaparen: Ändra aldrig på första inlägget då andra kan ha samma fråga och vara intresserade av ev. svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.