xenu1 Skrivet 30 Maj 2017 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2017 Det är ett sjukt samhälle där BEHOVET av våld finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pidde10 Skrivet 27 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2017 Detta börjar bli värre än flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blumper1998 Skrivet 6 December 2017 Rapport Dela Skrivet 6 December 2017 Nej det tycker jag inte. Man blir inte sjuk av spel, har man har svårt att skilja på verklighet och spel så är det redan "kört". Enligt mig, då är det psykvård som behövs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 7 December 2017 Rapport Dela Skrivet 7 December 2017 Nej det tycker jag inte. Man blir inte sjuk av spel, har man har svårt att skilja på verklighet och spel så är det redan "kört". Enligt mig, då är det psykvård som behövs..Hört talas om begreppet - indoktrinering?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blumper1998 Skrivet 14 December 2017 Rapport Dela Skrivet 14 December 2017 Hört talas om begreppet - indoktrinering?!Det är klart jag har. Forskare håller med mig. Normala friska, människor blir inte våldsamma av spel. Man måste redan vara dum i huvudet, för att vara mottaglig. Men visst, det kan säkert inspirera för somliga. Men det kan nyheter, som handlar om våld också göra. Böcker etc. Min slutgiltiga åsikt är densamma ändå. är man motaglig, för att börja begå våldshandlingar pga att man speglar tex GTA. Så är man redan sjuk alternativt gravt lågbegåvad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.