Rhino Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Tjäääna. Om jag nu vill lira online med en polare som har en crackad version av sitt spel, jag har ju också det spelet såklart.. MEN går det via hamachi? För eftersom crackade spel ofta funkar med ''Lan Party'' etc, Fast då måste man ju vara i samma nätverk. Kan man lösa det med Hamachi etc så att han connectar till min hamachi/ jag till hans. Redigerat 9 Augusti 2013 av Rhino Citera
Rhino Skrivet 9 Augusti 2013 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2013 Vilket spel handlar det om ? Star Wars Battlefront 2 haha Citera
Epixa Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Du gör ett nytt nätverk sen låter du han joina / eller tvärtom. Sen gör någon av er en server. Sen tar man den som gjort servern's ip4 adress som man får av hamachi. Och skriver in. I spelet. Redigerat 9 Augusti 2013 av Epixa Citera
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Starwars battlefront II finns på GameRanger, skulle starkt rekommendera att använda det då det är mycket smidigare än Hamachi. http://www.gameranger.com/ 1. Ladda ner och installera.2. Skapa ett SWBF II-rum3. Bjud in din kompis4. Tryck på starta5. Spelet startar automatiskt och leder er direkt in i setupen för ett game, bara att tuta och köra. Jag har själv använt det för att spela Age of mythology och Empire Earth med kompisar, mycket bra tjänst. Redigerat 9 Augusti 2013 av Dave37 1 Citera
Rhino Skrivet 9 Augusti 2013 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Tack för svaren grabbar! Mycket uppskattat! Ska kolla in GameRanger :). Redigerat 9 Augusti 2013 av Rhino Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.