Rhino Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Nu är det så att jag är trött på att levla hela tiden på Star Wars The old Republic. Finns det någon bot t.ex som levlar åt dig? Hört att det finns till WoW så de borde ju finnas till SWTOR tycker man ju? Vad vet ni? Jag har googlat men bara fått upp filer så man måste göra survey's på. Och de funkar ALDRIG de me surveys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Går att programmera själv om du lär dig programmering i några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Om jag ändå hade den kämpaglöden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Om jag ändå hade den kämpaglöden.. De måste ju gå med de du laddade ner. Du som gjorde fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Sidor med surveys för att ladda ner är det fånigaste som finns, de brukar inte ens funka som sagt och de väl gör det är det så får man säkert inte det man vill ha. Folk vill få dig att göra surveys för de får pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Sidor med surveys för att ladda ner är det fånigaste som finns, de brukar inte ens funka som sagt och de väl gör det är det så får man säkert inte det man vill ha. Folk vill få dig att göra surveys för de får pengar.Precis, är så jävla trött på surveys att de är sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 http://buddywing.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Jag tycker man borde spela spelet som det skall spelas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 http://buddywing.com/Är de legit de där? Så ja inte pröjsar för nåt som inte kommer finnas eller funka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 23 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2013 Är de legit de där? Så ja inte pröjsar för nåt som inte kommer finnas eller funka sen Förmodligen är det en risk man måste ta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.