MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Hej jag skulle gärna vilja ha ett minecraft account av nån :) Pågrund av att jag hade ett account förut men det blev hackat. Jag har försökt med mejl men har inte fått nått svar. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Hej jag skulle gärna vilja ha ett minecraft account av nån Pågrund av att jag hade ett account förut men det blev hackat. Jag har försökt med mejl men har inte fått nått svar. Tack på förhandVi har ett Minecraft-forum för sånt här.Ta det lugnt, Proccitos händer är alltid att lita på. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Okej går det att flytta den och vet du nån som har ett :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Okej går det att flytta den och vet du nån som har ett Ta det lite lugnt nu ^^Jag vill inte ge bort mitt, och om rätt folk är närvarande på sidan, kommer tråden att flyttas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Okej ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Öhm vad menar du med att det "blev hackat"? Vad skrev du till Mojang och när skickade du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Jag skrev att någon hade hackat mitt lösenord och bytt kod men har inte fått nått svar av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 (redigerat) Tror knappast någon kommer ge dig ett Minecraft account som de betalat för själva, även om jag inte ens spelade Minecraft längre hade jag nog inte gett det till dig då jag inte känner dig.. Edit: Kanske lät lite elak och dryg nu men haha det är ju sanningen ;) :) Redigerat 12 Augusti 2013 av Rhino 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Jag skrev att någon hade hackat mitt lösenord och bytt kod men har inte fått nått svar av dem.När skickade du mailet? och fortfarande, vad menar du med "hackade"? Man kan inte bara trycka på "visa källkoden" på minecraft.net och läsa av ditt lösenord. Om Minecraft hade haft en allvarlig säkerhetsläcka så hade det varit känt om det gick att "hacka" användare. Enda möjligheten är att någon av dina kompisar kan ditt lösenord eller att du har ett riktigt skitlösenord (t.ex. abc123) som någon listade ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Fick en trojan så antar att den tog mina sparade lösenord... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Fick en trojan så antar att den tog mina sparade lösenord...Fortfarande, när skickade du mailet och när hände detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MRcracky Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Några månader sen men skickat lite då och då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg