Draghguggwhor Skrivet 19 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Jag skulle vilja ha Crysis 2, för jag har ont om pengar och öh... du är ganska söt? :3Bara för att din signatur är så fin så ger jag dig nu en key till Crysis 2. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Slänger även in en nyckel till för burnout paradise, men denna nyckel gäller origin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Alltså det är ju rena rama julafton här 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 För att göra det ännu bättre slänger jag in en origin key för mirrors edge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 kommer också köpa humble bundle, kan ge op spelen som jag redan har då, vilket är mirrors edge och sims 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Jag tar gärna Burnout Paradise. Jag har velat ha det i ett antal år, men jag har aldrig kunnat köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Jag tar gärna Burnout Paradise. Jag har velat ha det i ett antal år, men jag har aldrig kunnat köpa det.Visst får du det, men kom ihåg att denna kod gäller origin och inte steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2013 Visst får du det, men kom ihåg att denna kod gäller origin och inte steam.Uppfattat!Tack för koden :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 25 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2013 Några nycklar kvar? inte länge kvar tills man firar 10 år som medlem på fuska.se så en present i förskott gör alltid en glad grabb gladare (y) har även nya datorn så testa något nytt vore skoj! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 27 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2013 Några nycklar kvar? inte länge kvar tills man firar 10 år som medlem på fuska.se så en present i förskott gör alltid en glad grabb gladare (y) har även nya datorn så testa något nytt vore skoj! )Har mirrors edge till origin och dead space 1 till steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 28 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Har mirrors edge till origin och dead space 1 till steam.Trevligt! har du lust att ge ut är jag tacksam! ha det gott! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2013 Alla koder är nu utdelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.