Wolfa Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Skrivet 27 Augusti 2013 Jag har fastnat i uppdraget darknes returns har gjort allt förutom follow The pilgrim's phat vad ska jag göra för att göra det? Snälla Hjälp Citera
Proccito Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Skrivet 27 Augusti 2013 Hej snäckan.Jag vet inte om det är samma på Xbox 360 som på PC, men det bör vara samma.http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Darkness_ReturnsKolla den guiden, så ska det nog lösa sig ska du se.Skicka gärna PM med namn, telefon-nummer och var du bor så ska jag se om jag kan komma över och hjälpa dig fysikt. Glada älskade hälsningarProccito <3 Citera
V0LFI Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Skrivet 27 Augusti 2013 offtopic. Försökte du ta mitt namN! :O Citera
Epixa Skrivet 27 Augusti 2013 Rapport Skrivet 27 Augusti 2013 Skicka gärna PM med namn, telefon-nummer och var du bor så ska jag se om jag kan komma över och hjälpa dig fysikt. Glada älskade hälsningarProccito <3okej :*) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.